2011年3月9日星期三

銀器, 銀器工藝品, 銀器家品, 鍍銀飾物 - Silver, silverware, antique silver

Euro ArtDeco - 歐藝精品坊 (European Antiques plus Vintage and Collectables-歐洲古董/歐洲傢俬/歐洲燈飾/精品/擺設/銀器/水晶/歐洲茶具/古老大鐘)

www.facebook.com/euroarthk
www.euroart.com.hk
得閒攞D銀器出來省下, 真係人生一大樂事, 省完之後D銀器閃閃令, 真係好有滿足感!
衣家出好少銀器了, 因為都用不銹鋼代替了, 但不銹鋼太易刮花了.
保養知識: 可以用洗銀水, 但要用品質好的, 如歐洲進口的, 否則洗銀水的化學成份和微粒會損壞銀器, 但洗銀水比較貴, 幾十元一小瓶. 但有個最經濟的方法就是用個洗衣刷或洗碗用的百潔布加牙膏省, 好有效, 省完之後會好閃好潔白, 而且牙膏放得入口的, 肯定不會腐蝕銀器, 但記得洗完之後一定要將水分抹乾.

















歐藝精品坊 Euro ArtDeco
|
⭐️Check out our NEW collection (3000+ !)-請click入欣賞我們三千多件新一系列的精品 https://photos.app.goo.gl/BDC5b713xdf8NNC77 (歡迎合作諮詢 Dealers wanted).
|
Address : Unit B1, 2F, Gee Chang Industrial Building. 108 Lok Shan Road, To Kwa Wan, Kowloon. Opening Hour: 2pm-6pm daily.
地址:土瓜灣落山道108號志昌工業大廈二樓B1室。營業時間 每日下午二時至六時,或電話預約。
Tel/Whatsapp: 2690 0397 , Wechat-微信號 (請諮詢)













没有评论:

发表评论